FAQ

Vše
Obecné
Platby
Pojištění
Hlášení škody
Klientská sekce
Premium Club
1.Co je to golfové pojištění?

Golfové pojištění je ryze specializované pojištění pro amatérské i profesionální golfisty. Jedná se o soubor několika jednotlivých pojištění sloučených do jednoho balíčku. Pojištění je rozděleno na 3 sekce - golfista a jeho hra, golfové vybavení a příslušenství a golfový vozík.

2.Jakým způsobem můžu pojištění zaplatit?

Můžete si vybrat z několika možností úhrady. Záleží na vás, co vám nejvíce vyhovuje. Nejrychlejší způsob je přes platební bránu GoPay, a to buď platbou přes platební kartu nebo online převodem v internetovém bankovnictví. Dále pak můžete využít platby Google Pay, PayPal nebo platbu Bitcoinem.

Dále můžete smlouvu uhradit bankovním převodem na č. účtu 73747500/5500 nebo například poštovní poukázkou. Na našich pobočkách není možné přijímat hotovost. Nezapomeňte uvést správný variabilní symbol (číslo vašeho pojištění).

3.Kolik stojí golfové pojištění?

Golfové pojištění obsahuje celkem 27 variant a možností, které mezi sebou můžete libovolně kombinovat. Pojištění golfistů amatérů bez připojištění golfového vozíku stojí na 1 rok od 2.500 Kč do 3.900 Kč. Varianty pojištění golfistů amatérů s připojištěním golfového vozíku stojí na 1 rok od 2.900 Kč do 4.900 Kč. Pojištění pro profesionály se řeší individuálně a začínají na částce 12.900 Kč za 1 rok. Přesné ceny a informace o jednotlivých možnostech naleznete v Kalkulaci a ceníku variant pojištění.

4.Proč je dobré být pojištěn/a?

Speciální golfové pojištění vás chrání ve chvíli, když se stane průšvih a nejen to. Možná hrajete golf celý život a měli jste pouze štěstí, ale co když se ten průšvih stane právě zítra? V takovém případě se asi ptáte, proč byste měli přemýšlet o golfovém pojištění. Více informací proč být pojištěn naleznete v horním menu Proč se pojistit.

5.Na jakém principu vyplácíte pojistná plnění?

Pokud je vaše golfové vybavení odcizeno nebo poškozeno a nebylo starší více jak 3 roky, nahradíme plnou pořizovací hodnotu. V případě, že golfová výbava byla starší, uhradíme časovou cenu (odpočet za opotřebení).

6.V případě, že se mi ztratí nebo dojde ke krádeži mé golfové výbavy, je zde spoluúčast?

Ano, pro golfové hole, bag atd. je stanovena pevná spoluúčast 1.500 Kč, pro golfové vozíky to je 3.000 Kč.

7.Je moje golfová výbava pojištěna i v autě?

Ano, vaše golfové vybavení je pojištěno i v autě, a to po dobu cesty za golfem, na golfu a z golfu. Žádáme pouze to, aby vaše auto bylo zcela uzamčeno a vaše golfové vybavení bylo zcela skryté v zavazadlovém prostoru nebo pod krytem na zavazadla / krytem výrobce.

8.Můžu uplatnit škodu, když se mi ztratí nebo poničí golfové vybavení při letecké přepravě?

Vaše golfová výbava je pojištěna během letu po celém světě a to pro rizika ztráty nebo poškození.

9.Můžu si pronajmout golfové hole, když se mi golfové zavazadlo zpozdí nebo ztratí během cestování?

Ano, pokud se vaše golfová výbava během cestování ztratí nebo zpodí, můžete si u nás nárokovat zpět náklady za pronájem golfového vybavení.

10.Co znamená limit na jeden předmět?

V každé variantě u pojištění golfových holí existuje tzv. limit na jeden předmět. Znamená to, že pokud dojde k poškození nebo ztrátě jednotlivé hole, je stanoven maximální limit její náhrady. Nejcitlivější a nejdražší holí v bagu bývá zpravidla driver. Kolik stál ten váš? Jinak v případě ztráty a krádeže celého setu se tento limit na jednotlivou věc samozřejmě neuplatňuje.

11.Jsem pojištěn i jako divák goflového turnaje?

Ano, jestliže se rád chodíte dívat na různé golfové turnaje, jste vaší pojistkou GOLFPLAN pojištěn např. pro případ, kdy profesionál špatně odpálí a míček skončí mezi diváky a trefí přímo vás. Odškodnění v úrazovém pojištění pro vážná a trvalá zranění je až do 1.5 milionů Kč.

12.Je pojištěna moje osobní odpovědnost při golfování v zahraničí?

Ano, automaticky máte pojištěnu celosvětovou osobní odpovědnost ve výši 60 milionů Kč.

13.Rád si půjčuji buggy, jsem pojištěn pro případ, když s ním někoho zraním?

Ano, vaše odpovědnost za škody způsobené jízdou buggy je pojištěna v rámci osobní odpovědnosti až do 60 milionů Kč.

14.Opravdu můžu požádat o prolacení účtenky z baru, když zahraju hole-in-one?

Ano, můžete! V případě, že zahrajete hole-in-one při turnaji, uhradíme náklady na oslavu v klubovně. Limit náhrady je 6.000 Kč dle vybrané varianty. Pro doložení potřebujeme účtenku, potvrzenou score kartu a doklad o tom, že šlo o registrovaný turnaj na 18 jamek.

15.Co je to osobní odpovědnost?

Pojištění odpovědnosti za škodu chrání vaše právní postavení, pokud při hraní golfu způsobíte škodu na majetku nebo zraníte jinou osobu. Limit odškodnění je až do výše 60.000.000 Kč a je to pojištění bez spoluúčasti.

16.Co je myšleno škodou na majetku třetí strany?

Škody na majetku třetí strany patří taktéž do osobní odpovědnosti a vztahují se na náhodné poškození majetku třetí strany, které jste náhodou způsobili při hraní golfu. Škody do 75.000 Kč pojišťovna zpracuje a vyplatí rychlým způsobem (na základě předložení základních dokumentů o způsobené škodě). Škody vyšší než 75.000 Kč se řeší v rámci osobní odpovědnosti s limitem 60.000.000 Kč. Pojištění je bez spoluúčasti.

17.Co obsahuje úrazové pojištění?

Pokud jste na golfovém hřišti utrpěli vážné zranění, můžete být tímto pojištěním odškodněni. Úrazové pojištění zahrnuje náhodnou smrt, trvalé postižení a s tím spojenou trvalou pracovní neschopnost, ztrátu končetin a úplnou i částečnou ztrátu zraku až do výše odškodnění 1.500.000 Kč dle zvolené varianty. Vezměte prosím na vědomí následující věková omezení: Pokud je pojištěnému méně než 18 let, odškodnění při úmrtí je sníženo na 30.000 Kč. Pokud je pojištěnému více než 80 let, jsou všechny limity úrazového pojištění sníženy na 150.000 Kč a trvalá pracovní neschopnost pojištěna není.

18.Stomatologické ošetření je pojištěno komu?

V případě, že při hraní golfu dojde k poranění vašich úst a zubů, toto pojištění pokryje náklady do 10.500 Kč na vaše nutné zubní ošetře po této nemilé nehodě. Platí zde spoluúčast 1.500 Kč.

19.Od kdy mohu nárokovat 600 Kč denně za hospitalizaci?

Pokud utrpíte vážné zranění na golfovém hřišti a budete hospitalizováni více jak 24 hodin, toto pojištění vás odškodní ve výši 600 Kč za každý další den strávený v nemocnici. Toto odškodnění se bude vyplácet po dobu 25 dnů nebo do propuštění z nemocnice, podle toho, co nastane dříve. Platí zde spoluúčast 24 hodin, tj. první den v nemocnici se nehradí.

20.Co znamená náhrada členství?

Jedná se o náhradu již uhrazeného ročního členství ve vašem golfovém klubu z důvodu, že nemůžete hrát ve zbytku sezóny golf kvůli zranění nebo nemoci vzniklé v souvislosti s golfem. Limit náhrady je 30.000 Kč a spoluúčast je 90 dní, tj. 3 měsíce z ročního členství nejsou do náhrady započítány.

21.Co zahrnuje pojištění Hole in One?

Když zahrajete Hole in One během turnaje na 18-ti jamkovém hřišti a řádně tento počin v klubovně na baru olavíte, pojišťovna vám proplatí účtenku za oslavu, max. však 6.000 Kč dle výběru varianty. Samozřejmě se zde neuplatňuje spoluúčast.

22.Co je to pojištění startovného?

Toto pojištění nahradí náklady na nevyužité startovné na turnaj, kterého se v důsledku úrazu nebo nemoci vzniklého v souvislosti s golfem nemůžete zúčastnit. Spoluúčast 14 dní v tomto případě znamená, že se pojištění vztahuje na úrazi a nemoci, ke kterým dojde ve 14 dnech před startem turnaje.

23.Jak je pojištěno mé golfové vybavení - hole?

Vaše golfové vybavení je pojištěno pro případ, že dojde ke krádeži, ztrátě nebo poškození během hraní golfu, včetně cesty na golfového hřiště a zpět a cestování za golfem. Golfové vybavení v sekci „hole“ zahrnuje vaše hole, míčky, bagy, golfové oblečení GPS zařízení a GPS hodinky a další příslušenství zakoupené pro hraní golfu. Limit je zde stanoven dle vybrané varianty, avšak na maximální částku 150.000 Kč. Spoluúčast z každé události ze stanovena na částku 1.500 Kč. Vaše golfové vybavení bude nahrazeno za plnou pořizovací cenu, pokud není starší tří let. Položky, které jsou starší než tři roky, budou nahrazeny časovou hodnotou v době ztráty nebo poškození.

24.Jak je pojištěn můj golfový vozík?

Váš golfový vozík, ať už elektrický nebo manuální, je pojištěn pro případ, že dojde ke krádeži, ztrátě nebo poškození během hraní golfu, včetně cesty na golfového hřiště a zpět a cestování za golfem. Limit je zde stanoven dle vybrané varianty, avšak na maximální částku 100.000 Kč. Spoluúčast z každé události ze stanovena na částku 3.000 Kč. Váš golfový vozík bude nahrazen za plnou pořizovací cenu, pokud není starší tří let. Vozíky, které jsou starší než tři roky, budou nahrazeny časovou hodnotou v době ztráty nebo poškození.

25.Mám pojištěny i osobní věci, které nejsou golfové?

Pojištění golfového vybavení – hole - zahrnuje také pojištění zavazadel a osobních věcí proti poškození, ztrátě nebo krádeži až do výše 7.500 Kč dle zvolené varianty.

26.Mohu si pronajmout hole nebo vozík na dovolené?

Zpoždění, poškození a ztráta zavazadel při cestování do zahraničí může být důvodem, že si golfové vybavení budete muset vypůjčit. Uhradíme vám náklady na pronájem náhradního golfového vybavení dle zvolené varianty až do 6.000 Kč.

27.Od kdy začíná platit mé pojištění?

Pojištění je platné od následujícího dne 0.00 hod. po sjednání (avšak musí být zaplaceno)

28.Jaká je minimální doba pojištění?

Minimální doba pojištění je stanovena na 12 měsíců. Automaticky vám nabídneme jeho modifikaci dle aktuálních potřeb a prodloužení (prolongaci).

29.Musím se starat o prodloužení pojištění na další rok?

Pojistka je sjednávána s automatickou prolongací na další rok. Ohledně prodloužení tzv. prolongace pojistky budete od nás zavčas upozorněni s možnostmi pojistku upravit nebo případně ukončit.

30.Přestal jsem hrát golf, jak můžu pojištění ukončit, vypovědět?

Výpověď pojištění prosíme doručit písemně (nejlépe emailem) do minimálně 6 týdnů před výročím smlouvy, resp. před tzv. její obnovou.

31.Do jaké doby musím zaplatit pojištění skrze bankovní účet?

Zvolíte-li si platbu bankovním převodem, požadujeme připsání platby na náš účet do 7 dnů od sjednání. V případě, že by platba nebyla na náš bankovní účet připsána do této doby, vaše pojištění bude vypovězeno a nebude AKTIVNÍ! Nezapomeňte uvést správný variabilní symbol (číslo vašeho pojištění).

32.Nefunguje online platba kartou, co s tím?

Pravděpodobně máte vypnuty ve vašem internetovém bankovnictví "platby přes internet". Pro změnu a nastavení kontaktujte vaši bankovní instituci nebo se přihlašte do svého internetového bankovnictví.

33.Chci platit ze zahraničí, jaký mám použít IBAN a SWIFT kód?

Pro platbu ze zahraničí použijte prosíme tyto údaje:
IBAN: CZ63 5500 0000 0000 73747500
BIC (SWIFT): RZBCCZPP
Raiffeisen Bank Czech Republic
Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4

34.Jak zjistím, že jsem pojištění zaplatil/a?

Informace, že je vaše pojistné zaplaceno zjistíte jednoduše online přihlášením do vašeho účtu na našich stránkách v pravo nahoře "Klientská sekce" nebo emailem na golfplan@golfplan.cz, telefonicky na +420 224 235 210 v pracovní době od 09:00 hod do 17:00 hod každý všední den, nebo písemně poštou na adrese : GOLFPLAN Insurance s.r.o., Golčova 485, 148 00, Praha 4, Česká republika. Nezapomeňte vždy uvést nebo mít při sobě čislo vaší pojistné smlouvy.

35.Chci zaplatit skrze PayPal, je to možné?

Ano, u nás máte možnost zaplatit i skrze platební službu PayPal. 

36.Je možné zaplatit v hotovosti?

Je nám líto, ale platby v hotovosti jsou u nás zakázány. Můžete využít platbu převodem, online platební kartou, složenkou nebo PayPal. Děkujeme za pochopení.

37.Nastala pojistná událost, jak mám postupovat?

Nahlášení škodní události je opravdu velmi jednoduché. Na našich webových stránkách klikněte na menu "Hlášení škody", následně vyplňte kontaktní údaje i kompletní údaje o škodní události a odešlete formulář. Na váš email obdržíte rekapitulaci o vaší pojistné události  a bude vám přiřazen likvidátor, který vás obratem kontaktuje. 

38.Jak si sjednám golfové pojistění?

Pojištění lze sjednat zcela jednoduše online během 1 - 2 minut. Pokud si nevíte rady můžete nás kontaktovat emailem na golfplan@golfplan.cz, osobně na naší pobočce, nebo u našich partnerů a zprostředkovatelů. Můžete nám také zavolat každý všední den od 9:00 hod do 17:00 hod na telefon +420 224 235 210. Vyberte si z několika variant, které jsou pro vás nejpříjemnější.

39.Mohu si pojistit i své dítě?

Samozřejmě, pojištění můžete sjednat jak pro své děti nebo děti. Nemáme věkový limit na sjednání pojištění, proto lze pojistit děti od ranného věku, ihned co s golfem začnou.

40.Od kdy začne platit smlouva a pojištění?

Smlouva je platná od okamžiku sjednání, avšak pojištění je platné od následujícího dne 0:00 hod. Samozřejmostí je řádná úhrada pojištění.

41.Musím nahlásit pojistnou událost na Policii?

Krádež vždy neprodleně nahlašte na Policii, nejpozději však do 24 hodin od zjištění ztráty vybavení. Je třeba si vyžádat spisovou značku případu a tu označit následně ve formuláři Hlášení škody.

42.Jaké dokumenty po mě bude chtít likvidátor?

Likvidátor vás vždy vyzve k doložení určitých podpůrných dokumentů dle druhu škody, aby mohl vaši škodu zlikvidovat co nejrychleji. V případě poškození, ztráty a krádeže u golfového vybavení likvidátoři zpravidla vyžadují předložit buď původní doklad o pořízení (koupě), nebo výpis z banky nebo kreditní karty nebo ocenění, které prokazují doklad o nákupu nebo jakýkoliv podpůrný doklad potvrzující nákup a vlastnictví. Pokud tyto doklady již nemáte, náhrada škody bude vyřízena na základě čestného prohlášení o přibližném termínu nákupu a odškodnění proběhne v časové ceně.  

43.Jak se přihlásím do svého účtu?

Přihlášení do Klientské sekce a vašeho účtu můžete kliknutím na "Klientská sekce" v pravém horním rohu obrazovky nebo kliknutím zde..

44.Kde najdu kartičku pojištěnce?

Kartičku pojištěnce naleznete ihned po online sjednání v emailové zprávě (rekapitulaci), společeně s certifikátem o vašem sjednaném pojištění. Kartičku také můžete kdykoliv stáhnout ze své Klientské sekce, do které se můžete přihlásit v pravém horním rohu obrazovky na našich webových stránkách nebo kliknutím zde...

45.Zapoměl/a jsem heslo do svého účtu

Pro získání nového hesla klikněte v pravém horním rohu na tlačítko "Klientská sekce" a odkaz "Zapomenuté heslo". Poté vám bude zaslán email s novým heslem, které si můžete kdykoliv po přihlášení do Klientské sekce libovolně změnit.

46.Jak si změním kontaktní údaje?

Změnu kontaktních údajů můžete jednoduše provést skrze "Klientskou sekci". Přihlašte se v pravém horním rohu a po přihlášení klikněte na tlačítko "Změnit profil" a načtou se vám stávající kontaktní údaje. Ty si následně můžete změnit na nové.

47.Jak si změním heslo k účtu?

Heslo do vašeho účtu v Klientské sekci si jednoduše změníte přihlášením do Klientské sekce a kliknutím na tlačítko "Změna hesla". 

48.Kde si změním kontaktní údaje?

Vaše kontaktní údaje si můžete změnit jednoduše pro přihlášení do Klientské sekce ve svém profilu klienta. Přihlášení naleznete v pravém horním rohu obrazovky "Klientská sekce". Případně nám změnu můžete také napsat na kontaktní email golfplan@golfplan.cz, nezapomeňte však vždy uvést číslo vaší pojistky.

49.Za jak dlouho bude má pojistná událost vyřízena?

Vaší pojistné události se budeme věnovat s maximální péčí a snahou o co nejrychlejší vyřízení. Zpravidla po doložení všech dokumentů je škodní událost do 7 dnů vyřízena

Zároveň si Vás dovolujeme informovat, že dle Občanského zákoníku č.89/2012 Sb. (NOZ), §2798 je pojistitel povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla tato událost řádně písemně oznámena. 

V případě nedoložení všech dle pojistných podmínek potřebných a/nebo pojistitelem vyžádaných podkladů se lhůta pro šetření prodlužuje až do doby doložení požadovaného nebo do doby promlčení. 

Podle Občanského zákoníku č.89/2012 Sb. (NOZ), §626 a §629 u práva na pojistné plnění počne promlčecí lhůta běžet za jeden rok od pojistné události. To platí i v případě, kdy poškozenému vzniklo přímé právo na pojistné plnění vůči pojistiteli, nebo v případě, kdy pojištěný uplatňuje vůči pojistiteli úhradu toho, co poškozenému poskytl při plnění povinnosti nahradit škodu nebo jinou újmu. Promlčecí lhůta trvá tři roky.

50.Kde najdu doklad o zaplacení pojistky?

Daňový doklad o řádně provedné úhradě naleznete po přihlášení na váš účet v Klientské sekci. V záložce "Faktury" si ho můžete kdykoliv stáhnout. Současně po obdržení platby jakýmkoliv způsobem vám automaticky bude odeslán email s potvrzením o platbě a součástí přílohy bude i doklad o zaplacení pojištění.

51.Kde najdu číslo mé pojistné události?

Číslo vaší pojistné události (škodní události) najdete v potvrzujícím emailu po nahlášení škody, dále také v Klientské sekci, kde si můžete zkontrolovat stav řešení škodní události. 

52.Máme zvýhodnění pojistného jako rodina?

Pro pojištění více členů rodiny máme připraven individuální plán. V tuto chvíli však není veřejně komunikován. Prosíme kontaktujte náš Zákaznický servis, nebo nám zašlete email na adresu: golfplan@golfplan.cz, případně využijte náš Kontaktní formulář a budeme vás následně kontaktovat zpět.

53.Mohu se pojistit i v těhotenství?

Ano, pokud vám těhotenský stav umožňuje hrát golf, pojistíme vás samozřejmě i v těhotenství.

54.Mohu se pojistit, i když se dlouhodobě léčím?

Ano, pokud můžete hrát golf, tak vás samozřejmě pojistíme.

55.Co je to spoluúčast?

Spoluúčast je zpravidla finanční částka, kterou se podílíte na škodní události z vlastních finančních zdrojů.  

56.Jsou pojištěna i má zavazadla kromě travel bagu při cestování?

Ano, v rámci golfového pojištění máte pojištěny i osobní věci do částky uvedené na certifkátu dle zvolené varianty pojištění.

57.Kdy mi přijde dopis / e-mail s informací, jakou částku a do kdy mám uhradit následující rok?

Přibližně 8 týdnů před doběhem pojistné smlouvy (pojistné roční doby) vám přijde email i SMS s upozorněním na blížící se obnovu-prolongaci vašeho pojištění.

58.Co je to automatické prodloužení pojištění?

Automatické prodloužení, nebo-li prolongace, je prodloužení pojištění na další pojistné období, v tomto případě tedy na dalších 12 měsíců. Toto prodloužení pojištění probíhá automaticky, to znamená, že se o nic nemusíte starat. Musíte pouze na základě našeho oznámení o blížícím se prodloužení-prolongaci uhradit pojistné na další pojistné období.

59.Jak si nastavím automatické opakování platby pro každý rok?

Po přihlášení do vašeho účtu v naší Klientské sekci naleznete tlačítko "Automatické platby". V případě platby online kartou je vždy automaticky zaplé, aby jste měli s platbou pro následnující rok co nejméně starostí. V případě platbou skrze bankovní účet v klientské sekci toto tlačítko nemáte.

60.Co znamená v mém účtu automatická platba?

V případě, že vaše pojištění platíte online platební kartou, náš systém pro váš maximální komfort a pohodlí nastaví pro další platební období "Automatické stržení platby". Nemusíte se ničeho bát, i když máte stav AKTIVNÍ, před další platbou (pro následující rok) budete samozřejmě k autorizaci platby vyzváni tj. platbu musíte VŽDY autorizovat, formou emailu a SMS.

61.Jak si mohu změnit variantu pojištění?

Pokud si chcete změnit vaše stávající pojištění na nižší nebo lepší variantu, je zapotřební pojištění vypovědět a sjednat znovu s novou nižší nebo vyšší variantou. V případě, že vaše pojištění nechcete měnit ihned, doporučujeme vyčkat na prodloužení pojištění tj. 8 týdnů před další platbou, kdy se vám automaticky v Klientské sekci zobrazí možnost "Modifikace pojištění". V tento okamžik si můžete na následující rok své pojištění upravit dle libovolného výběru na vyšší či nižší pojištění.

62.Mohu zaplatit své pojištění skrze Apple Pay?

Je nám velice líto, ale platební brána GoPay prozatím platby skrze Apple Pay nepřijímá, prosíme využijte jinou platební metodu.

63.Mohu zaplatit své pojištění skrze Google Pay?

Samozřejmě, platební brána GoPay, kterou využíváme na našich webových stránkách možnost platby skrze Google Pay dovoluje.

64.Platím něco navíc v případě platby online?

Je dobře že se nás na to ptáte. Žádné poplatky ve výši 1-2-3% jako je to zvykem jinde u nás nehledejte. V případě platby kartou vám bude stržena přesně částka, kterou vámi vybrané golfové pojištění stojí.

65.Kde najdu kontakt na likvidátora?

Obecný kontakt na likvidátora najdete na našich webových stránkách v menu Kontakt, dále v potvrzujícím emailu po nahlášení škody. Kontakt na konkrétního likvidátora zpracovávajícího vaší škodní událost najdete také v Klientské sekci.

66.Jak nahlásím škodní událost ze zahraničí?

Škodní událost ze zahraničí nahlásíte obdobně jako škodu z vaší rodné země. Nahlášení škodní události probíhá skrze naše webové stránky po rozkliknutí menu Hlášení škody, vyplníte formulář a náš likvidátor vás bude v nejbližší možné době kontaktovat zpět.

67.Co je to prolongace?

Prolongace je prodloužení pojištění na další pojistné období, v tomto případě tedy na dalších 12 měsíců.

68.Kde mohu sledovat průběh mé pojistné události?

Průběh (stav) vaší pojistné události můžete sledovat ve vaší Klientské sekci. Po přihlášení do Klientské sekce také můžete kdykoliv zaslat dotaz přímo na likvidátora vaší pojistné události. 

69.Musím formulář o hlášení škody skutečně vyplnit?

Ano, je nám líto, že po vás chceme mnoho informací, ale v případě jakékoli škodní události je nutné vyplnit online formulář Hlášení škody k danému druhu podpojištění. Pro co nejrychlejší kladné vyřízení a následné uzavření vaší pojistné události tato data potřebujeme mít co v nejširším možném rozsahu.

70.Kolik času mám na nahlášení Hole In One?

V první řadě nám dovolte vám poblahopřát. Báječný úder! S radostí vám proplatíme náklady na oslavu vašeho Hole In One dle varianty vašeho pojištění. Váš Hole in One prosíme nahlašte skrze odeslání formuláře v menu Hlášení škody a odešlete nejpozději do 14 dnů od jeho dosažení.

71.Kolik času mám na nahlášení škody (neplatí pro Hole In One)?

Všechny pojistné události (kromě Hole in One), prosíme, nahlásit skrze náš webový formulář Hlášení škody do max. 30 dnů od data vzniku škodní události. V případě Hole In One je doba pro nahlášení 14 dnů.

72.Obdržel/a jsem výzvu k náhradě škody, co mám dělat?

Zašlete nám každý dopis, předvolání, nárok, soudní příkaz a výzvy k náhradě škody, a to ihned, jakmile jej obdržíte! Naši likvidátoři prověří, zda-li jeho nárok je na vás uplatněn právoplatně, poté přistoupí k řešení situace. Pokud nárok nebude právoplatný, zašlou nárokovateli vaším jménem odmítnutí náhrady škody s právním odůvodněním. 

73.Potřebuji k uplatnění nároku poškození/odcizení původní pořizovací doklady?

Likvidátoři vyžadují předložit buď původní pořizovací doklad, nebo výpis z banky nebo kreditní karty nebo ocenění, které prokazují doklad o nákupu nebo jakýkoliv podpůrný doklad potvrzující nákup a vlastnictví.
Pokud tyto doklady již nemáte, náhrada škody bude vyřízena na základě čestného prohlášení o přibližném termínu nákupu a odškodnění proběhne v časové ceně. 

74.Jaká je pravděpodobnost, že na mě někdo, někdy uplatní nárok na odškodnění?

V této stále více soudní společnosti se nároky na úrazy stávají mnohem častějšími. Ročně existuje pouze v Anglii více než 12 400 zranění golfem, která vyžadují ošetření v nemocnici. Kromě toho se zloději stále častěji zaměřují na golfové hole a vybavení. Každý rok je po celém světě ukradeno golfové vybavení v hodnotě větší 1 miliarda Kč. Například v listopadu roku 2011 jeden anglický golfista trefil jiného golfistu míčkem do oka a byla mu udělena náhrada ve výši 12 miliónů Kč.... tak proč riskovat bez kvalitního golfového pojištění?

75.Mohu si stáhnout certifikát pojištění z mého účtu?

Ano, samozřejmě. Stačí se přihlásit do Klientské sekce a kliknout na tlačítko "Stáhnout certifikát".

76.Mohu si stáhnout kartičku pojištěnce z mého účtu?

Ano, samozřejmě. Stačí se přihlásit do Klientské sekce a kliknout na tlačítko "Stáhnout kartičku pojištěnce".

77.Kde najdu doklad o zaplacení pojištění?

Doklad o provedené platbě vám bude zaslán ihned po zaplacení na váš email. Současně si doklad můžete stáhnout v Klientské sekci v záložce "Faktury".

78.Mohu sledovat v klientské sekci stav mé pojistné události?

Ano, samozřejmě. Pokud jste řádně škodní událost nahlásili skrze náš formulář "Hlášení škody" a již vás kontaktoval likvidátor, v záložce po přihlášení do vašeho účtu v Klientské sekci můžete sledovat aktuální stav pojistné události.

79.Jak si změním fotku v mém účtu?

Je to velice jednoduché! Po přihlášení do Klientské sekce, stačí kliknout na vaši původní fotku nebo prázdné políčko s fotkou. Následně se vám otevře váš průzkumník a vyberete si fotky z vašeho počítače, tabletu nebo mobilního telefonu.

80.Proč mám zadat registrační číslo ČGF a název klubu?

V případě, že chcete využívat výhod, slev a akčních nabídek, doporučujeme zadat vaše registrační číslo ČGF a název klubu, ve kterém jste členem.

81.Co je to GOLFPLAN Premium Club?

Premium Club je klub určený pro zákazníky, kteří mají aktivní pojištění GolfPlan. Sjednáním pojištění GolfPlan se automaticky členství aktivuje a zákazník tak může čerpat veškeré benefity plynoucí z členství.

82.Co znamená DÁREK ke každému sjednanému pojištění?

Pro každého zákazníka čeká DÁREK za sjednání pojištění v podobě 2x GREEN FEE na 2 hřiště na 9 jamek v hodnotě 1.300 Kč. To ale není jediný BONUS, který můžete čerpat! Sjednáním pojištění se stanete automaticky součástí našeho GOLFPLAN Premium Clubu a budete moci využívat nepřeberné řady benefitů, výhod a možností, které náš klub nabízí. Můžete tak čerpat několik GREEN FEE na mnoha golfových hřištích zcela zdarma, využívat VIP slev téměr u všech českých e-shopů, na které normální zákazník nemá nárok. Dále pak celou řadu slev na ubytování, restaurace, wellness balíčky, a mnoho a mnoho dalších benefitů.

83.Mohu zaplatit své pojištění ve formě BITCOINU?

Ano i to je u nás možné, jelikož používáme platební bránu GoPay, která tuto formu plateb umožňuje, můžete u nás pojištění zaplatit BITCOINEM.

84.Jak mohu čerpat výhody GOLFPLAN Premium Club?

Výhody, slevy, akce a veškeré benefity Premium Clubu naleznete ve Vaší Klientské sekci po přihlášení do svého účtu. Jistě si vyberete s nepřeberného množství benefitů i výhod, na které máte jako náš zákazník nárok.

85.Je Premium Club golfovým klubem?

Nikoli, GOLFPLAN Premium Club není ani klasický golfový klub ani virtuální.

86.Platí se nějaké členství v Premium Clubu?

Nikoli, Premium Club je zcela zdarma a mohou z něj čerpat benefity všichni zákazníci s aktivním golfovým pojištěním GOLFPLAN.

87.Co znamená VIP Premium Club?

VIP Premium Club je určen pro zákazníky, kteří mají nejvyšší možné pojištění a mohou tak čerpat benefity a výhody, které jsou neveřejné!

88.Kolik výhod a benefitů Premium Club obsahuje?

Každý měsíc se do Premium Clubu hlásí několik stovek partnerů. Poctivě vybíráme z jejich nabídky a postupně zveřejňujeme všechny benefity. Během měsíce května/června 2020 dojde ke spuštění webové aplikace pro ČR. Celkový počet nabídek v Premium Clubu není omezen! Můžete se tak těšit na tisíce benefitů, které Vás čekají pouze u nás!

1.Co je to golfové pojištění?

Golfové pojištění je ryze specializované pojištění pro amatérské i profesionální golfisty. Jedná se o soubor několika jednotlivých pojištění sloučených do jednoho balíčku. Pojištění je rozděleno na 3 sekce - golfista a jeho hra, golfové vybavení a příslušenství a golfový vozík.

2.Kolik stojí golfové pojištění?

Golfové pojištění obsahuje celkem 27 variant a možností, které mezi sebou můžete libovolně kombinovat. Pojištění golfistů amatérů bez připojištění golfového vozíku stojí na 1 rok od 2.500 Kč do 3.900 Kč. Varianty pojištění golfistů amatérů s připojištěním golfového vozíku stojí na 1 rok od 2.900 Kč do 4.900 Kč. Pojištění pro profesionály se řeší individuálně a začínají na částce 12.900 Kč za 1 rok. Přesné ceny a informace o jednotlivých možnostech naleznete v Kalkulaci a ceníku variant pojištění.

3.Proč je dobré být pojištěn/a?

Speciální golfové pojištění vás chrání ve chvíli, když se stane průšvih a nejen to. Možná hrajete golf celý život a měli jste pouze štěstí, ale co když se ten průšvih stane právě zítra? V takovém případě se asi ptáte, proč byste měli přemýšlet o golfovém pojištění. Více informací proč být pojištěn naleznete v horním menu Proč se pojistit.

4.Jak si sjednám golfové pojistění?

Pojištění lze sjednat zcela jednoduše online během 1 - 2 minut. Pokud si nevíte rady můžete nás kontaktovat emailem na golfplan@golfplan.cz, osobně na naší pobočce, nebo u našich partnerů a zprostředkovatelů. Můžete nám také zavolat každý všední den od 9:00 hod do 17:00 hod na telefon +420 224 235 210. Vyberte si z několika variant, které jsou pro vás nejpříjemnější.

5.Mohu si pojistit i své dítě?

Samozřejmě, pojištění můžete sjednat jak pro své děti nebo děti. Nemáme věkový limit na sjednání pojištění, proto lze pojistit děti od ranného věku, ihned co s golfem začnou.

6.Od kdy začne platit smlouva a pojištění?

Smlouva je platná od okamžiku sjednání, avšak pojištění je platné od následujícího dne 0:00 hod. Samozřejmostí je řádná úhrada pojištění.

7.Kde najdu kartičku pojištěnce?

Kartičku pojištěnce naleznete ihned po online sjednání v emailové zprávě (rekapitulaci), společeně s certifikátem o vašem sjednaném pojištění. Kartičku také můžete kdykoliv stáhnout ze své Klientské sekce, do které se můžete přihlásit v pravém horním rohu obrazovky na našich webových stránkách nebo kliknutím zde...

8.Kde si změním kontaktní údaje?

Vaše kontaktní údaje si můžete změnit jednoduše pro přihlášení do Klientské sekce ve svém profilu klienta. Přihlášení naleznete v pravém horním rohu obrazovky "Klientská sekce". Případně nám změnu můžete také napsat na kontaktní email golfplan@golfplan.cz, nezapomeňte však vždy uvést číslo vaší pojistky.

9.Máme zvýhodnění pojistného jako rodina?

Pro pojištění více členů rodiny máme připraven individuální plán. V tuto chvíli však není veřejně komunikován. Prosíme kontaktujte náš Zákaznický servis, nebo nám zašlete email na adresu: golfplan@golfplan.cz, případně využijte náš Kontaktní formulář a budeme vás následně kontaktovat zpět.

10.Mohu se pojistit i v těhotenství?

Ano, pokud vám těhotenský stav umožňuje hrát golf, pojistíme vás samozřejmě i v těhotenství.

11.Mohu se pojistit, i když se dlouhodobě léčím?

Ano, pokud můžete hrát golf, tak vás samozřejmě pojistíme.

12.Co je to spoluúčast?

Spoluúčast je zpravidla finanční částka, kterou se podílíte na škodní události z vlastních finančních zdrojů.  

13.Jsou pojištěna i má zavazadla kromě travel bagu při cestování?

Ano, v rámci golfového pojištění máte pojištěny i osobní věci do částky uvedené na certifkátu dle zvolené varianty pojištění.

14.Kdy mi přijde dopis / e-mail s informací, jakou částku a do kdy mám uhradit následující rok?

Přibližně 8 týdnů před doběhem pojistné smlouvy (pojistné roční doby) vám přijde email i SMS s upozorněním na blížící se obnovu-prolongaci vašeho pojištění.

15.Co je to automatické prodloužení pojištění?

Automatické prodloužení, nebo-li prolongace, je prodloužení pojištění na další pojistné období, v tomto případě tedy na dalších 12 měsíců. Toto prodloužení pojištění probíhá automaticky, to znamená, že se o nic nemusíte starat. Musíte pouze na základě našeho oznámení o blížícím se prodloužení-prolongaci uhradit pojistné na další pojistné období.

16.Jak si mohu změnit variantu pojištění?

Pokud si chcete změnit vaše stávající pojištění na nižší nebo lepší variantu, je zapotřební pojištění vypovědět a sjednat znovu s novou nižší nebo vyšší variantou. V případě, že vaše pojištění nechcete měnit ihned, doporučujeme vyčkat na prodloužení pojištění tj. 8 týdnů před další platbou, kdy se vám automaticky v Klientské sekci zobrazí možnost "Modifikace pojištění". V tento okamžik si můžete na následující rok své pojištění upravit dle libovolného výběru na vyšší či nižší pojištění.

17.Co je to prolongace?

Prolongace je prodloužení pojištění na další pojistné období, v tomto případě tedy na dalších 12 měsíců.

18.Kde najdu doklad o zaplacení pojištění?

Doklad o provedené platbě vám bude zaslán ihned po zaplacení na váš email. Současně si doklad můžete stáhnout v Klientské sekci v záložce "Faktury".

19.Proč mám zadat registrační číslo ČGF a název klubu?

V případě, že chcete využívat výhod, slev a akčních nabídek, doporučujeme zadat vaše registrační číslo ČGF a název klubu, ve kterém jste členem.

1.Jakým způsobem můžu pojištění zaplatit?

Můžete si vybrat z několika možností úhrady. Záleží na vás, co vám nejvíce vyhovuje. Nejrychlejší způsob je přes platební bránu GoPay, a to buď platbou přes platební kartu nebo online převodem v internetovém bankovnictví. Dále pak můžete využít platby Google Pay, PayPal nebo platbu Bitcoinem.

Dále můžete smlouvu uhradit bankovním převodem na č. účtu 73747500/5500 nebo například poštovní poukázkou. Na našich pobočkách není možné přijímat hotovost. Nezapomeňte uvést správný variabilní symbol (číslo vašeho pojištění).

2.Do jaké doby musím zaplatit pojištění skrze bankovní účet?

Zvolíte-li si platbu bankovním převodem, požadujeme připsání platby na náš účet do 7 dnů od sjednání. V případě, že by platba nebyla na náš bankovní účet připsána do této doby, vaše pojištění bude vypovězeno a nebude AKTIVNÍ! Nezapomeňte uvést správný variabilní symbol (číslo vašeho pojištění).

3.Nefunguje online platba kartou, co s tím?

Pravděpodobně máte vypnuty ve vašem internetovém bankovnictví "platby přes internet". Pro změnu a nastavení kontaktujte vaši bankovní instituci nebo se přihlašte do svého internetového bankovnictví.

4.Chci platit ze zahraničí, jaký mám použít IBAN a SWIFT kód?

Pro platbu ze zahraničí použijte prosíme tyto údaje:
IBAN: CZ63 5500 0000 0000 73747500
BIC (SWIFT): RZBCCZPP
Raiffeisen Bank Czech Republic
Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4

5.Jak zjistím, že jsem pojištění zaplatil/a?

Informace, že je vaše pojistné zaplaceno zjistíte jednoduše online přihlášením do vašeho účtu na našich stránkách v pravo nahoře "Klientská sekce" nebo emailem na golfplan@golfplan.cz, telefonicky na +420 224 235 210 v pracovní době od 09:00 hod do 17:00 hod každý všední den, nebo písemně poštou na adrese : GOLFPLAN Insurance s.r.o., Golčova 485, 148 00, Praha 4, Česká republika. Nezapomeňte vždy uvést nebo mít při sobě čislo vaší pojistné smlouvy.

6.Chci zaplatit skrze PayPal, je to možné?

Ano, u nás máte možnost zaplatit i skrze platební službu PayPal. 

7.Je možné zaplatit v hotovosti?

Je nám líto, ale platby v hotovosti jsou u nás zakázány. Můžete využít platbu převodem, online platební kartou, složenkou nebo PayPal. Děkujeme za pochopení.

8.Kde najdu doklad o zaplacení pojistky?

Daňový doklad o řádně provedné úhradě naleznete po přihlášení na váš účet v Klientské sekci. V záložce "Faktury" si ho můžete kdykoliv stáhnout. Současně po obdržení platby jakýmkoliv způsobem vám automaticky bude odeslán email s potvrzením o platbě a součástí přílohy bude i doklad o zaplacení pojištění.

9.Jak si nastavím automatické opakování platby pro každý rok?

Po přihlášení do vašeho účtu v naší Klientské sekci naleznete tlačítko "Automatické platby". V případě platby online kartou je vždy automaticky zaplé, aby jste měli s platbou pro následnující rok co nejméně starostí. V případě platbou skrze bankovní účet v klientské sekci toto tlačítko nemáte.

10.Mohu zaplatit své pojištění skrze Apple Pay?

Je nám velice líto, ale platební brána GoPay prozatím platby skrze Apple Pay nepřijímá, prosíme využijte jinou platební metodu.

11.Mohu zaplatit své pojištění skrze Google Pay?

Samozřejmě, platební brána GoPay, kterou využíváme na našich webových stránkách možnost platby skrze Google Pay dovoluje.

12.Platím něco navíc v případě platby online?

Je dobře že se nás na to ptáte. Žádné poplatky ve výši 1-2-3% jako je to zvykem jinde u nás nehledejte. V případě platby kartou vám bude stržena přesně částka, kterou vámi vybrané golfové pojištění stojí.

13.Mohu zaplatit své pojištění ve formě BITCOINU?

Ano i to je u nás možné, jelikož používáme platební bránu GoPay, která tuto formu plateb umožňuje, můžete u nás pojištění zaplatit BITCOINEM.

1.Na jakém principu vyplácíte pojistná plnění?

Pokud je vaše golfové vybavení odcizeno nebo poškozeno a nebylo starší více jak 3 roky, nahradíme plnou pořizovací hodnotu. V případě, že golfová výbava byla starší, uhradíme časovou cenu (odpočet za opotřebení).

2.V případě, že se mi ztratí nebo dojde ke krádeži mé golfové výbavy, je zde spoluúčast?

Ano, pro golfové hole, bag atd. je stanovena pevná spoluúčast 1.500 Kč, pro golfové vozíky to je 3.000 Kč.

3.Je moje golfová výbava pojištěna i v autě?

Ano, vaše golfové vybavení je pojištěno i v autě, a to po dobu cesty za golfem, na golfu a z golfu. Žádáme pouze to, aby vaše auto bylo zcela uzamčeno a vaše golfové vybavení bylo zcela skryté v zavazadlovém prostoru nebo pod krytem na zavazadla / krytem výrobce.

4.Můžu uplatnit škodu, když se mi ztratí nebo poničí golfové vybavení při letecké přepravě?

Vaše golfová výbava je pojištěna během letu po celém světě a to pro rizika ztráty nebo poškození.

5.Můžu si pronajmout golfové hole, když se mi golfové zavazadlo zpozdí nebo ztratí během cestování?

Ano, pokud se vaše golfová výbava během cestování ztratí nebo zpodí, můžete si u nás nárokovat zpět náklady za pronájem golfového vybavení.

6.Co znamená limit na jeden předmět?

V každé variantě u pojištění golfových holí existuje tzv. limit na jeden předmět. Znamená to, že pokud dojde k poškození nebo ztrátě jednotlivé hole, je stanoven maximální limit její náhrady. Nejcitlivější a nejdražší holí v bagu bývá zpravidla driver. Kolik stál ten váš? Jinak v případě ztráty a krádeže celého setu se tento limit na jednotlivou věc samozřejmě neuplatňuje.

7.Jsem pojištěn i jako divák goflového turnaje?

Ano, jestliže se rád chodíte dívat na různé golfové turnaje, jste vaší pojistkou GOLFPLAN pojištěn např. pro případ, kdy profesionál špatně odpálí a míček skončí mezi diváky a trefí přímo vás. Odškodnění v úrazovém pojištění pro vážná a trvalá zranění je až do 1.5 milionů Kč.

8.Je pojištěna moje osobní odpovědnost při golfování v zahraničí?

Ano, automaticky máte pojištěnu celosvětovou osobní odpovědnost ve výši 60 milionů Kč.

9.Rád si půjčuji buggy, jsem pojištěn pro případ, když s ním někoho zraním?

Ano, vaše odpovědnost za škody způsobené jízdou buggy je pojištěna v rámci osobní odpovědnosti až do 60 milionů Kč.

10.Opravdu můžu požádat o prolacení účtenky z baru, když zahraju hole-in-one?

Ano, můžete! V případě, že zahrajete hole-in-one při turnaji, uhradíme náklady na oslavu v klubovně. Limit náhrady je 6.000 Kč dle vybrané varianty. Pro doložení potřebujeme účtenku, potvrzenou score kartu a doklad o tom, že šlo o registrovaný turnaj na 18 jamek.

11.Co je to osobní odpovědnost?

Pojištění odpovědnosti za škodu chrání vaše právní postavení, pokud při hraní golfu způsobíte škodu na majetku nebo zraníte jinou osobu. Limit odškodnění je až do výše 60.000.000 Kč a je to pojištění bez spoluúčasti.

12.Co je myšleno škodou na majetku třetí strany?

Škody na majetku třetí strany patří taktéž do osobní odpovědnosti a vztahují se na náhodné poškození majetku třetí strany, které jste náhodou způsobili při hraní golfu. Škody do 75.000 Kč pojišťovna zpracuje a vyplatí rychlým způsobem (na základě předložení základních dokumentů o způsobené škodě). Škody vyšší než 75.000 Kč se řeší v rámci osobní odpovědnosti s limitem 60.000.000 Kč. Pojištění je bez spoluúčasti.

13.Co obsahuje úrazové pojištění?

Pokud jste na golfovém hřišti utrpěli vážné zranění, můžete být tímto pojištěním odškodněni. Úrazové pojištění zahrnuje náhodnou smrt, trvalé postižení a s tím spojenou trvalou pracovní neschopnost, ztrátu končetin a úplnou i částečnou ztrátu zraku až do výše odškodnění 1.500.000 Kč dle zvolené varianty. Vezměte prosím na vědomí následující věková omezení: Pokud je pojištěnému méně než 18 let, odškodnění při úmrtí je sníženo na 30.000 Kč. Pokud je pojištěnému více než 80 let, jsou všechny limity úrazového pojištění sníženy na 150.000 Kč a trvalá pracovní neschopnost pojištěna není.

14.Stomatologické ošetření je pojištěno komu?

V případě, že při hraní golfu dojde k poranění vašich úst a zubů, toto pojištění pokryje náklady do 10.500 Kč na vaše nutné zubní ošetře po této nemilé nehodě. Platí zde spoluúčast 1.500 Kč.

15.Od kdy mohu nárokovat 600 Kč denně za hospitalizaci?

Pokud utrpíte vážné zranění na golfovém hřišti a budete hospitalizováni více jak 24 hodin, toto pojištění vás odškodní ve výši 600 Kč za každý další den strávený v nemocnici. Toto odškodnění se bude vyplácet po dobu 25 dnů nebo do propuštění z nemocnice, podle toho, co nastane dříve. Platí zde spoluúčast 24 hodin, tj. první den v nemocnici se nehradí.

16.Co znamená náhrada členství?

Jedná se o náhradu již uhrazeného ročního členství ve vašem golfovém klubu z důvodu, že nemůžete hrát ve zbytku sezóny golf kvůli zranění nebo nemoci vzniklé v souvislosti s golfem. Limit náhrady je 30.000 Kč a spoluúčast je 90 dní, tj. 3 měsíce z ročního členství nejsou do náhrady započítány.

17.Co zahrnuje pojištění Hole in One?

Když zahrajete Hole in One během turnaje na 18-ti jamkovém hřišti a řádně tento počin v klubovně na baru olavíte, pojišťovna vám proplatí účtenku za oslavu, max. však 6.000 Kč dle výběru varianty. Samozřejmě se zde neuplatňuje spoluúčast.

18.Co je to pojištění startovného?

Toto pojištění nahradí náklady na nevyužité startovné na turnaj, kterého se v důsledku úrazu nebo nemoci vzniklého v souvislosti s golfem nemůžete zúčastnit. Spoluúčast 14 dní v tomto případě znamená, že se pojištění vztahuje na úrazi a nemoci, ke kterým dojde ve 14 dnech před startem turnaje.

19.Jak je pojištěno mé golfové vybavení - hole?

Vaše golfové vybavení je pojištěno pro případ, že dojde ke krádeži, ztrátě nebo poškození během hraní golfu, včetně cesty na golfového hřiště a zpět a cestování za golfem. Golfové vybavení v sekci „hole“ zahrnuje vaše hole, míčky, bagy, golfové oblečení GPS zařízení a GPS hodinky a další příslušenství zakoupené pro hraní golfu. Limit je zde stanoven dle vybrané varianty, avšak na maximální částku 150.000 Kč. Spoluúčast z každé události ze stanovena na částku 1.500 Kč. Vaše golfové vybavení bude nahrazeno za plnou pořizovací cenu, pokud není starší tří let. Položky, které jsou starší než tři roky, budou nahrazeny časovou hodnotou v době ztráty nebo poškození.

20.Jak je pojištěn můj golfový vozík?

Váš golfový vozík, ať už elektrický nebo manuální, je pojištěn pro případ, že dojde ke krádeži, ztrátě nebo poškození během hraní golfu, včetně cesty na golfového hřiště a zpět a cestování za golfem. Limit je zde stanoven dle vybrané varianty, avšak na maximální částku 100.000 Kč. Spoluúčast z každé události ze stanovena na částku 3.000 Kč. Váš golfový vozík bude nahrazen za plnou pořizovací cenu, pokud není starší tří let. Vozíky, které jsou starší než tři roky, budou nahrazeny časovou hodnotou v době ztráty nebo poškození.

21.Mám pojištěny i osobní věci, které nejsou golfové?

Pojištění golfového vybavení – hole - zahrnuje také pojištění zavazadel a osobních věcí proti poškození, ztrátě nebo krádeži až do výše 7.500 Kč dle zvolené varianty.

22.Mohu si pronajmout hole nebo vozík na dovolené?

Zpoždění, poškození a ztráta zavazadel při cestování do zahraničí může být důvodem, že si golfové vybavení budete muset vypůjčit. Uhradíme vám náklady na pronájem náhradního golfového vybavení dle zvolené varianty až do 6.000 Kč.

23.Od kdy začíná platit mé pojištění?

Pojištění je platné od následujícího dne 0.00 hod. po sjednání (avšak musí být zaplaceno)

24.Jaká je minimální doba pojištění?

Minimální doba pojištění je stanovena na 12 měsíců. Automaticky vám nabídneme jeho modifikaci dle aktuálních potřeb a prodloužení (prolongaci).

25.Musím se starat o prodloužení pojištění na další rok?

Pojistka je sjednávána s automatickou prolongací na další rok. Ohledně prodloužení tzv. prolongace pojistky budete od nás zavčas upozorněni s možnostmi pojistku upravit nebo případně ukončit.

26.Přestal jsem hrát golf, jak můžu pojištění ukončit, vypovědět?

Výpověď pojištění prosíme doručit písemně (nejlépe emailem) do minimálně 6 týdnů před výročím smlouvy, resp. před tzv. její obnovou.

1.Nastala pojistná událost, jak mám postupovat?

Nahlášení škodní události je opravdu velmi jednoduché. Na našich webových stránkách klikněte na menu "Hlášení škody", následně vyplňte kontaktní údaje i kompletní údaje o škodní události a odešlete formulář. Na váš email obdržíte rekapitulaci o vaší pojistné události  a bude vám přiřazen likvidátor, který vás obratem kontaktuje. 

2.Musím nahlásit pojistnou událost na Policii?

Krádež vždy neprodleně nahlašte na Policii, nejpozději však do 24 hodin od zjištění ztráty vybavení. Je třeba si vyžádat spisovou značku případu a tu označit následně ve formuláři Hlášení škody.

3.Jaké dokumenty po mě bude chtít likvidátor?

Likvidátor vás vždy vyzve k doložení určitých podpůrných dokumentů dle druhu škody, aby mohl vaši škodu zlikvidovat co nejrychleji. V případě poškození, ztráty a krádeže u golfového vybavení likvidátoři zpravidla vyžadují předložit buď původní doklad o pořízení (koupě), nebo výpis z banky nebo kreditní karty nebo ocenění, které prokazují doklad o nákupu nebo jakýkoliv podpůrný doklad potvrzující nákup a vlastnictví. Pokud tyto doklady již nemáte, náhrada škody bude vyřízena na základě čestného prohlášení o přibližném termínu nákupu a odškodnění proběhne v časové ceně.  

4.Za jak dlouho bude má pojistná událost vyřízena?

Vaší pojistné události se budeme věnovat s maximální péčí a snahou o co nejrychlejší vyřízení. Zpravidla po doložení všech dokumentů je škodní událost do 7 dnů vyřízena

Zároveň si Vás dovolujeme informovat, že dle Občanského zákoníku č.89/2012 Sb. (NOZ), §2798 je pojistitel povinen ukončit šetření do 3 měsíců po tom, co mu byla tato událost řádně písemně oznámena. 

V případě nedoložení všech dle pojistných podmínek potřebných a/nebo pojistitelem vyžádaných podkladů se lhůta pro šetření prodlužuje až do doby doložení požadovaného nebo do doby promlčení. 

Podle Občanského zákoníku č.89/2012 Sb. (NOZ), §626 a §629 u práva na pojistné plnění počne promlčecí lhůta běžet za jeden rok od pojistné události. To platí i v případě, kdy poškozenému vzniklo přímé právo na pojistné plnění vůči pojistiteli, nebo v případě, kdy pojištěný uplatňuje vůči pojistiteli úhradu toho, co poškozenému poskytl při plnění povinnosti nahradit škodu nebo jinou újmu. Promlčecí lhůta trvá tři roky.

5.Kde najdu číslo mé pojistné události?

Číslo vaší pojistné události (škodní události) najdete v potvrzujícím emailu po nahlášení škody, dále také v Klientské sekci, kde si můžete zkontrolovat stav řešení škodní události. 

6.Kde najdu kontakt na likvidátora?

Obecný kontakt na likvidátora najdete na našich webových stránkách v menu Kontakt, dále v potvrzujícím emailu po nahlášení škody. Kontakt na konkrétního likvidátora zpracovávajícího vaší škodní událost najdete také v Klientské sekci.

7.Jak nahlásím škodní událost ze zahraničí?

Škodní událost ze zahraničí nahlásíte obdobně jako škodu z vaší rodné země. Nahlášení škodní události probíhá skrze naše webové stránky po rozkliknutí menu Hlášení škody, vyplníte formulář a náš likvidátor vás bude v nejbližší možné době kontaktovat zpět.

8.Kde mohu sledovat průběh mé pojistné události?

Průběh (stav) vaší pojistné události můžete sledovat ve vaší Klientské sekci. Po přihlášení do Klientské sekce také můžete kdykoliv zaslat dotaz přímo na likvidátora vaší pojistné události. 

9.Musím formulář o hlášení škody skutečně vyplnit?

Ano, je nám líto, že po vás chceme mnoho informací, ale v případě jakékoli škodní události je nutné vyplnit online formulář Hlášení škody k danému druhu podpojištění. Pro co nejrychlejší kladné vyřízení a následné uzavření vaší pojistné události tato data potřebujeme mít co v nejširším možném rozsahu.

10.Kolik času mám na nahlášení Hole In One?

V první řadě nám dovolte vám poblahopřát. Báječný úder! S radostí vám proplatíme náklady na oslavu vašeho Hole In One dle varianty vašeho pojištění. Váš Hole in One prosíme nahlašte skrze odeslání formuláře v menu Hlášení škody a odešlete nejpozději do 14 dnů od jeho dosažení.

11.Kolik času mám na nahlášení škody (neplatí pro Hole In One)?

Všechny pojistné události (kromě Hole in One), prosíme, nahlásit skrze náš webový formulář Hlášení škody do max. 30 dnů od data vzniku škodní události. V případě Hole In One je doba pro nahlášení 14 dnů.

12.Obdržel/a jsem výzvu k náhradě škody, co mám dělat?

Zašlete nám každý dopis, předvolání, nárok, soudní příkaz a výzvy k náhradě škody, a to ihned, jakmile jej obdržíte! Naši likvidátoři prověří, zda-li jeho nárok je na vás uplatněn právoplatně, poté přistoupí k řešení situace. Pokud nárok nebude právoplatný, zašlou nárokovateli vaším jménem odmítnutí náhrady škody s právním odůvodněním. 

13.Potřebuji k uplatnění nároku poškození/odcizení původní pořizovací doklady?

Likvidátoři vyžadují předložit buď původní pořizovací doklad, nebo výpis z banky nebo kreditní karty nebo ocenění, které prokazují doklad o nákupu nebo jakýkoliv podpůrný doklad potvrzující nákup a vlastnictví.
Pokud tyto doklady již nemáte, náhrada škody bude vyřízena na základě čestného prohlášení o přibližném termínu nákupu a odškodnění proběhne v časové ceně. 

14.Jaká je pravděpodobnost, že na mě někdo, někdy uplatní nárok na odškodnění?

V této stále více soudní společnosti se nároky na úrazy stávají mnohem častějšími. Ročně existuje pouze v Anglii více než 12 400 zranění golfem, která vyžadují ošetření v nemocnici. Kromě toho se zloději stále častěji zaměřují na golfové hole a vybavení. Každý rok je po celém světě ukradeno golfové vybavení v hodnotě větší 1 miliarda Kč. Například v listopadu roku 2011 jeden anglický golfista trefil jiného golfistu míčkem do oka a byla mu udělena náhrada ve výši 12 miliónů Kč.... tak proč riskovat bez kvalitního golfového pojištění?

1.Jak se přihlásím do svého účtu?

Přihlášení do Klientské sekce a vašeho účtu můžete kliknutím na "Klientská sekce" v pravém horním rohu obrazovky nebo kliknutím zde..

2.Zapoměl/a jsem heslo do svého účtu

Pro získání nového hesla klikněte v pravém horním rohu na tlačítko "Klientská sekce" a odkaz "Zapomenuté heslo". Poté vám bude zaslán email s novým heslem, které si můžete kdykoliv po přihlášení do Klientské sekce libovolně změnit.

3.Jak si změním kontaktní údaje?

Změnu kontaktních údajů můžete jednoduše provést skrze "Klientskou sekci". Přihlašte se v pravém horním rohu a po přihlášení klikněte na tlačítko "Změnit profil" a načtou se vám stávající kontaktní údaje. Ty si následně můžete změnit na nové.

4.Jak si změním heslo k účtu?

Heslo do vašeho účtu v Klientské sekci si jednoduše změníte přihlášením do Klientské sekce a kliknutím na tlačítko "Změna hesla". 

5.Co znamená v mém účtu automatická platba?

V případě, že vaše pojištění platíte online platební kartou, náš systém pro váš maximální komfort a pohodlí nastaví pro další platební období "Automatické stržení platby". Nemusíte se ničeho bát, i když máte stav AKTIVNÍ, před další platbou (pro následující rok) budete samozřejmě k autorizaci platby vyzváni tj. platbu musíte VŽDY autorizovat, formou emailu a SMS.

6.Mohu si stáhnout certifikát pojištění z mého účtu?

Ano, samozřejmě. Stačí se přihlásit do Klientské sekce a kliknout na tlačítko "Stáhnout certifikát".

7.Mohu si stáhnout kartičku pojištěnce z mého účtu?

Ano, samozřejmě. Stačí se přihlásit do Klientské sekce a kliknout na tlačítko "Stáhnout kartičku pojištěnce".

8.Mohu sledovat v klientské sekci stav mé pojistné události?

Ano, samozřejmě. Pokud jste řádně škodní událost nahlásili skrze náš formulář "Hlášení škody" a již vás kontaktoval likvidátor, v záložce po přihlášení do vašeho účtu v Klientské sekci můžete sledovat aktuální stav pojistné události.

9.Jak si změním fotku v mém účtu?

Je to velice jednoduché! Po přihlášení do Klientské sekce, stačí kliknout na vaši původní fotku nebo prázdné políčko s fotkou. Následně se vám otevře váš průzkumník a vyberete si fotky z vašeho počítače, tabletu nebo mobilního telefonu.

1.Co je to GOLFPLAN Premium Club?

Premium Club je klub určený pro zákazníky, kteří mají aktivní pojištění GolfPlan. Sjednáním pojištění GolfPlan se automaticky členství aktivuje a zákazník tak může čerpat veškeré benefity plynoucí z členství.

2.Co znamená DÁREK ke každému sjednanému pojištění?

Pro každého zákazníka čeká DÁREK za sjednání pojištění v podobě 2x GREEN FEE na 2 hřiště na 9 jamek v hodnotě 1.300 Kč. To ale není jediný BONUS, který můžete čerpat! Sjednáním pojištění se stanete automaticky součástí našeho GOLFPLAN Premium Clubu a budete moci využívat nepřeberné řady benefitů, výhod a možností, které náš klub nabízí. Můžete tak čerpat několik GREEN FEE na mnoha golfových hřištích zcela zdarma, využívat VIP slev téměr u všech českých e-shopů, na které normální zákazník nemá nárok. Dále pak celou řadu slev na ubytování, restaurace, wellness balíčky, a mnoho a mnoho dalších benefitů.

3.Jak mohu čerpat výhody GOLFPLAN Premium Club?

Výhody, slevy, akce a veškeré benefity Premium Clubu naleznete ve Vaší Klientské sekci po přihlášení do svého účtu. Jistě si vyberete s nepřeberného množství benefitů i výhod, na které máte jako náš zákazník nárok.

4.Je Premium Club golfovým klubem?

Nikoli, GOLFPLAN Premium Club není ani klasický golfový klub ani virtuální.

5.Platí se nějaké členství v Premium Clubu?

Nikoli, Premium Club je zcela zdarma a mohou z něj čerpat benefity všichni zákazníci s aktivním golfovým pojištěním GOLFPLAN.

6.Co znamená VIP Premium Club?

VIP Premium Club je určen pro zákazníky, kteří mají nejvyšší možné pojištění a mohou tak čerpat benefity a výhody, které jsou neveřejné!

7.Kolik výhod a benefitů Premium Club obsahuje?

Každý měsíc se do Premium Clubu hlásí několik stovek partnerů. Poctivě vybíráme z jejich nabídky a postupně zveřejňujeme všechny benefity. Během měsíce května/června 2020 dojde ke spuštění webové aplikace pro ČR. Celkový počet nabídek v Premium Clubu není omezen! Můžete se tak těšit na tisíce benefitů, které Vás čekají pouze u nás!

Máte jakýkoli dotaz?

Neváhejte a určitě nám napište. Odpovíme vám co nejrychleji.